easyITSM is een team van zeer gedreven Service Management specialisten die al meer dan 23 jaar binnen het vakgebied actief zijn. Wij hebben ervaring met implementaties van vele verschillende Service Management oplossingen. Ook de integratie met andere IT-processen is voor ons bekend terrein. Door onze ervaring kennen wij de valkuilen van dit soort implementatietrajecten en helpen wij u deze te voorkomen in uw organisatie.

Het team van easyITSM is pragmatisch en doelgericht ingesteld. Wij hebben ons daardoor geregeld afgevraagd waarom implementaties van Service Management oplossingen vaak langlopende projecten zijn. Onze zoektocht naar een oplossing hiervoor bracht ons bij ITRP, de cloud-oplossing waarmee wij in enkele weken uw Service Management organisatie op de rit hebben.

Maurice van den Driessche

Met als grondslag 24 jaar ervaring in de IT, bestaat mijn vakgebied uit het analyseren en optimaliseren van bestaande Service -, Asset-, Project- en Portfolio Management processen. Hierbij richt ik mij niet alleen op de op zichzelf staande processen, maar juist op de toegevoegde waarde van het integreren van die processen en daar de maximale waarde uit te nutten.

Mijn communicatie is open, direct en begrijpelijk. Ik ben energiek en heb een sterke ‘can do’ instelling.

 

 

Han Delfgou

Met meer dan 30 jaar IT ervaring, waarvan 20 jaar binnen de Sales & marketing, zoek ik altijd, mede door mijn door achtergrond, vanuit een visionaire blik, naar kwalitatief hoogstaande technologie. Eenvoud, Effectiviteit en Efficiëntie zijn altijd sleutelwoorden, zowel beroepsmatig als in mijn hobby’s (Schaatstrainer/coach en zeiler).

De toolsets en bedrijven die wij vertegenwoordigen zijn altijd gekozen van uit een visionaire blik op het gebied van automatiseren, besparen en kwaliteit. Op het gebied van Service Management was er wat mij betreft op tool gebied lange tijd een grote lacune. De reguliere SM tools konden mij niet echt boeien, maar na het ontdekken van ITRP ben ik zo enthousiast geworden dat ik er van overtuigd ben dat wij aan een nieuw en meer volwassen tijdperk staan van Service Management. Daarom was het ook tijd voor een nieuw bedrijf; easyITSM, met als sleutel woorden de 3 E’s van eenvoud, efficiënt en effectief.